İptal, İade ve Değişim Politikası

1. Sipariş İptali

  • Siparişinizi, kargo işlemleri başlamadan önce sipariş paneli üzerinden iptal talebi oluşturarak iptal edebilirsiniz.
  • Siparişiniz kargoya verildikten sonra iptal edilemez. Bu durumda ürün tarafınıza ulaştıktan sonra iade sürecini başlatabilirsiniz.

2. İade Koşulları

  • İade talebinizi, ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde sipariş panelinden oluşturabilirsiniz.
  • İade edilecek ürünün;
    • Orijinal ambalajında,
    • Eksiksiz,
    • Tekrar satılabilir durumda olması gerekmektedir.
  • İade işlemi için ürün faturası ve iade formu ile birlikte gönderilmelidir. (E-fatura kullanıyorsanız, iade formunu e-fatura alt bölümünde bulabilirsiniz.)
  • Hijyenik sebeplerle, ambalajı açılmış kulaklık vb. ürünlerin iadesi kabul edilmez.
  • İade talebiniz onaylandıktan sonra tarafınıza verilen iade kodu ile ürünü kargoya göndermeniz gerekmektedir.

3. Ürün Değişim Koşulları

  • Tarafınıza kusurlu veya yanlış ürün gönderilmesi halinde, değişim talebinizi 14 gün içinde sipariş panelinden oluşturabilirsiniz.
  • Değişim talebi onaylandığında yeni ürün ücretsiz olarak gönderilecektir.
  • Değişim yapılacak ürün, orijinal ambalajında ve eksiksiz olarak gönderilmelidir.
  • Değişim işlemi için de iade sürecinde olduğu gibi verilen iade kodu kullanılmalıdır.

4. Kargo ve Ücretler

  • Hatalı, ayıplı veya kusurlu ürünlerde iade ve değişim kargo masrafları firmamız tarafından karşılanır.
  • Müşteri kaynaklı iade veya değişimlerde (beğenmeme, yanlış sipariş vb.) kargo ücreti müşteriye aittir.
  • Gönderim yapılmadan önce mutlaka sipariş panelinden iade/değişim talebi oluşturulmalı ve gönderim kodu alınmalıdır. Gönderim kodu olmadan gönderilen iadeler kabul edilmez.

5. Yasal Haklar ve Cayma Hakkı

  • 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Satış Sözleşmeleri Yönetmeliği kapsamında, cayma hakkınızı kullanarak ürün iadesi yapabilirsiniz.
  • Cayma hakkı, ürünün size tesliminden itibaren 14 gün içerisinde geçerlidir.
  • Cayma hakkı yalnızca kullanılmamış ve orijinal ambalajında olan ürünler için geçerlidir.
  • Ürün kusurlu veya ayıplı ise iade ve değişim kargo ücretleri firmamız tarafından karşılanır.

6. İletişim

İptal, iade ve değişim süreçleriyle ilgili tüm talepleriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz:


Kobimate ® ERP paketleri ile hazırlanmıştır.